З ключові Цілі для онлайн-магазину

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати:

  1. Покупки
  2. Дзвінки
  3. Підписки

Відслідковуємо покупки

З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо.

Відслідковуємо дзвінки

З цим трохи складніше. Можна піти двома шляхами – підключати ІР телефонію і тоді мати таку ж статистику по дзвінкам, що і по покупкам. Це затратний спосіб, і не вигідний якщо ви приймаєте менше 50 дзвінків на добу. А можна відслідковувати кліки по вашому номеру телефону на сайті. Клік на мобільному телефоні одразу переведе користувача в програму-дзвонилку. Так, це не 100% гарантія що людина набере і додзвониться, але погодьтеся – не скористатися таким халявним джерелом інформації про свій бізнес було б занадто.

Відслідковуємо підписників

Спершу розберемося, хто такі підписники. Підписник це покупець або потенційний покупець (лід, від англ. lead) який добровільно залишив свої контакти.

Для чого люди залишають свої контакти?

  1. В обмін на бонуси – купон на знижку, участь в розіграші (як то зараз кажуть, Giveaway),
  2. Щоб слідкувати за новинами (блогу) і новинками продуктів,
  3. Якщо ваш продукт подобається, але зараз не купить, а в майбутньому може забути.

Ще на вас можуть підписуватися конкуренти)

Для чого це вам?

Підписники, це лояльна аудиторія. Якщо в Фейсбук неможливо одразу всім написати про свою новинку (інакше Фейсбук не заробляв би на рекламі) і не факт що ваша аудиторія побачить ваш пост в своїй переповненій “зрадою і котиками” стрічці, то зробити розсилку в один клік це елементарно.

Які контакти збирати?

Ще пів року тому, я б сказав що емейла достатньо. Зараз зібравши статистику і відгуки власників інтернет-магазинів скажу що треба збирати емейл і телефон. Ще добре знати імена, щоб персоналізувати розсилку. Але це за бажанням. Статистики впливу кількості полів на конверсію підписки по малому бізнесу України поки не існує.

Для клієнтів MORKVA ми налаштовуємо Google Analytics + Tag Manager:
– встановлення коду GA i GTM,
– інтеграція GTM i GA,
– налаштування enhanced e-commerce,
– налаштування базових фільтрів від ботів,
– налаштування базового ретаргетингу,
– налаштування ЦІЛЕЙ – “Новий підписник”,
– налаштування ЦІЛЕЙ – “Дзвінок” (кліки на номер телефону з мобільного),
– налаштування ДИНАМІЧНИХ КОНВЕРСІЙ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *