Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

лідогенерація для малого бізнесу

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу філософію і розуміє цінність вашого продукту), то причин об’єктивно може бути безліч.

Хтось буде чекати можливості спершу покуштувати продукт, а вже потім, наступну покупку, з радістю зроблять онлайн. Сам такий. Але є проблема – людська пам’ять. По собі знаю (і в книжках пишуть) – не зробив одразу і не записав, значить забудеш.

Ось мені дуже подобається підхід до бізнесу в Масло ТОМ: вони регулярно (кожні 3 тижні) присилають мені і дружині смс-ки і email-розсилки “-20% протягом 5 днів”. Два зайці одним пострілом: і нагадали про себе, і знижку запропонували. Ну як тут не купити. І я купую. А що робити? 🙂

Що вам заважає попросити покупців залишити свої контакти?

Якщо сайту немає?
“Відмазка” так собі, скажу чесно :). Якщо домен ви вже купили, і тим більше, написали вже його на сторінці у Фейсбук, Інстаграмі – потеційні покупці вже на нього переходять. Це вже перевірено. Поставте “заглушку” – сторінку з формою для збору контактів. Повірте, відвідувач побачить що сайт не працює – забуде про вас. Згадає коли знову побачить ваш продукт у стрічці або на ярмарку. А міг вам залишити свої контакти і отримати повідомлення коли сайт запрацює.
Шкварка такою сторінкою зібрала понад 400 контактів. Якщо ви ще не такі відомі, як Шкварка, то цінність кожного “ліда” для вас значно вища, і тим більше цим не можна нехтувати.
поки сайт не працює – збирайте контакти потенційних клієнтів
Ось наприклад Шкварка – вже третій тиждень як їх інтернет-магазин запрацював на новому шаблоні.
варіант, як можна збирати контакти потенційних покупців
Повідомити про новий продукт чи послугу
Якщо сайт вже працює, але немає в наявності того, за чим зайшов відвідувач. Продали все. То як робимо? Правильно – запропонуємо залишити контакти через форму, і надішлемо добродію інформацію про новинки.
Цікава ситуація в Лісової Ферми: не завжди є можливість відправляти Новою Поштою. Але аналітика і особисті повідомлення в соцмережах показують, що є покупці і в інших областях. Віктор збирає контакти лідів з інших міст, які вже будуть готові зробити замовлення, як тільки з’явиться така можливість.
Купони на знижку
Це класика маркетингу. Якщо маржа дозволяє, а конкуренція на ринку вимагає – доцільно заохочувати першу покупку в обмін на контактні дані. Фішка цього методу в тому, що відвідувач не завжди готовий зробити покупку вже зараз, а купон на 50 чи 100 гривень це гарантія того, що він повернеться.
СВОЇМ пропонує купон на 50 гривень в обмін на контакти клієнта
Які дані збирати?
Однозначної відповіді тут немає. Все залежить від вашої цільової аудиторії. Але логіка речей приблизно наступна: якщо ви маловідомі – просіть мінімум інформації – телефон або емейл. Якщо ви даєте матеріальну компенсацію за контакт – маєте повне право просити взаміз більше інформації.
Аналітика наших клієнтів показує, що все-таки більше людей купує з мобільного, тому варто придивитися до цих каналів комунікації з клієнтом.

Якщо маєте запитання по цій замітці – пишіть в коментарях під цим постом.