Участь у ярмарку. Вигода для бізнесу чи модна тусовка?

Шкварка на фестивалі

Зараз набрали популярності тематичні ярмарки: органічної продукції, крафтової продукції, хенд-мейд, одягу, взуття та аксесуарів, фуд-ярмарки. Виробники йдуть ближче до людей, знайомлять зі своєю продукцією, отримують зворотній звязок.

Це крутий формат для просування, оскільки на такі події приходять, вже зацікавлені у вашому товарі люди, іншими словами, ваша цільова аудиторія. Треба лише протягнути руку і ось він, покупець.

З недоліків варто зазначити дороговизну участі. День ярмаркування коштує 500-1500 гривень. Також, потрібно заздалегідь підготувати багато продукії, привезти обладнання, виділити людей, при потребі організувати житло, тощо. Суттєво на результат може вплинути і погода.

І ось на ярмарок приходить ВІН. Ваш ідеальний клієнт. Ви його бачите здалеку, тому що вже кілька років особисто продаєте свій продукт і знаєте як виглядає ваш типовий покупець. Він прийшов сюди, щоб оцінити, “помацати” і спробувати щось нове? “О, такого виробника я ще не знаю” або “О, тут така черга, мабуть щось добре дають”. І він несе свої зарезервовані 500 гривень на цей ярмарок до іншого виробника. Потім йому може бути ніяково підходити до вас спробувати щось нового, якщо він не зможе купити.

Як можна одночасно оцінити ефективність від ярмарку і отримати такого клієнта?

Дайте йому промокод.

Наприклад: готуєте спеціальний промокод FEST50, який дає знижку 50грн на покупку на вашому сайті протягом місяця з дати проведення ярмарку. Через місяць берете статистику замовлень на сайті і фільтруєте всі замовлення з промокодом за показниками: Виручка, Кількість замовлень та Середній чек.

Створюєте окрему таблицю, де збираєте дані по всіх заходах за рік і бачите, який був найбільш прибутковим (з поправкою на погоду, якщо ярмарок проходив на відкритому повітрі) по відношенню до інвестованих коштів.

І взагалі, рекламуйте на ярмарку свій сайт. Це єдиний інструмент який розповість вам більше про своїх існуючих та потенційних покупців. І не дасть вам втратити новоприбулих клієнтів.  Головне, щоб цей сайт був корисним для обох сторін, а не просто “для галочки”. Win-win, так сказати.