Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму.

Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити хто конкретно відвідав вашу сторінку.
З однієї сторони ніби як захист приватності, з іншої – захист своїх інтересів)
Але як би там не було, ви б хотіли знати «віддачу» соцмереж і порахувати її максимально швидко. Тому сьогодні ми об’єднаємо всі джерела (Source) в один – facebook.

1. Спочатку зробимо Test View в Вашому акаунті Analytics. Всі фільтри варто спочатку протестувати, а вже потім застосовувати на основний View.

 

2. Тепер налаштуємо сам фільтр. Заходимо в Admin – Filters

 

3. Додаємо новий фільтр з такими параметрами:

Filter Name – “Unify Facebook Referrals” (Уніфіковані реферали Фейсбук)

Filter Type – Custom > Search and Replace

Далі використайте такі налаштування:

  • Filter Field виберіть:  Campaign Source
  • Search String введіть: ^(m|lm|mobile|l|web|touch).facebook
  • Replace String введіть: facebook

Щоб поля мали такий вигляд:

 

4. Тепер можна клікнути Verify – щоб перевірити, як буде виглядати тепер звіт по залученню (Acquisition) відвідувачів.

Увага! Якщо ви налаштовуєте фільтр на новому акаунті, де ще немає цих даних, то модливо побачите попередження, що фільтр ніяк не вплине на звіти. Це цілком логічно. Застосовуйте фільтр і перевірте протягом наступних днів його роботу.

5. Натисніть зберегти (Save) фільтр.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *