CAC, середній чек і LTV – що це таке і навіщо воно крафтовому виробнику?

cac-ltv-для-фермера-і-крафтового-виробника

Незважаючи на розмір вашого бізнесу (робите ви його самостійно, сім’єю чи з двома-трьома працівниками) він функціонує завдяки клієнтам. В ідеалі – постійним клієнтам. Сьогодні не достатньо знати свого клієнта в обличчя. Потрібно знати про нього все! Відповіді на які питання ми хочемо отримати: Чи окупиться участь у виставці/ярмарку? Чи окупиться реклама в Фейсбук? Чи окупиться будь-який […]

Як фермеру заробляти на своєму сайті?

продажі для фермерів

Це Віктор Чіркін на фото. Якщо ви про нього ще не знаєте, то він фермер з с. Ставище, Київської області. Варить сир, пече хліб, активно веде свій інстаграм. А ще, у Віктора є свій інтернет-магазин. Вже 8 місяців. За цей час він отримав 130 клієнтів, і це лише онлайн. 48 клієнтів зробили повторну покупку. 10 […]

Підвищуємо лояльність клієнтів та частоту покупок

Ви вже напевно маєте свій чудовий продукт і розумієте, що виготовити – лише половина роботи. Треба ще свій продукт правильно подати і продати. Сьогодні поговоримо про систему лояльності для вашого інтернет-магазину. У вас вже мабуть є з десяток карток лояльності від ресторанів, кафе, заправок, магазинів одягу чи сантехніки. Бізнес вже давно зрозумів, що давати знижку […]

Як повернути швидкий перегляд замовлення в Woocommerce 3+

В попередній версії Вордпресу була функція швидкого перегляду замовлення: один клік і бачиш скільки і яких одиниць потрібно підготувати. Для чого це зробили? Щоб пришвидшити завантаження сторінки і зменшити кількість запитів до бази. Якщо коротко – щоб ваш магазин “літав”. З іншої сторони, це зручно якщо у вас “бракує рук”, і можна “на ходу” сформувати замовлення до […]

Огляд транзакційних смс для WooCommerce

Хочете щоб клієнту після замовлення прийшло смс-підтвердження про те, що замовлення прийнято? Ваш магазин працює на Woocommerce? Для України не так багато сервісів, які пропонують таку послугу та ще за адекватні гроші.Тоді читайте далі… Для чого використовувати смс інформування? Покупець може неправильно ввести свою електронну адресу, Покупець може не перевірити пошту після покупки, Це покращує […]