Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити […]

З ключові Цілі для онлайн-магазину

конверсії для інтернет магазина

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати: Покупки Дзвінки Підписки Відслідковуємо покупки З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо. Відслідковуємо дзвінки З цим трохи складніше. Можна піти […]

Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик. […]

Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

лідогенерація для малого бізнесу

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу філософію і розуміє цінність вашого продукту), то причин об’єктивно може бути безліч. Хтось буде чекати можливості спершу покуштувати продукт, а вже потім, наступну покупку, з радістю зроблять онлайн. Сам такий. Але є проблема – людська пам’ять. По собі знаю (і […]

Коли сайт справді “заточений” під мобільні пристрої

От ми пишемо, що робимо інтернет-магазини, оптимізовані під мобільні пристрої. Ви скажете: “всі так кажуть!”. І будете праві. Тільки ми ще можемо показати. В одного з наших клієнтів покупці з мобільних пристроїв роблять 65,17% від загальної виручки. Це майже як принцип Парето. Налаштовуйте аналітику і знайте про свого покупця більше.