Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу...

Коли сайт справді “заточений” під мобільні пристрої

От ми пишемо, що робимо інтернет-магазини, оптимізовані під мобільні пристрої. Ви скажете: “всі так кажуть!”....

CAC, середній чек і LTV – що це таке і навіщо воно крафтовому виробнику?

Незважаючи на розмір вашого бізнесу (робите ви його самостійно, сім’єю чи з двома-трьома працівниками) він...

Як фермеру заробляти на своєму сайті?

Це Віктор Чіркін на фото. Якщо ви про нього ще не знаєте, то він фермер...

Підвищуємо лояльність клієнтів та частоту покупок

Ви вже напевно маєте свій чудовий продукт і розумієте, що виготовити – лише половина роботи....

Огляд транзакційних смс для WooCommerce

Хочете щоб клієнту після замовлення прийшло смс-підтвердження про те, що замовлення прийнято? Ваш магазин працює...