Мітки для товарів на вашому інтернет-магазині

мітки для товарів на сайті Вукомерс

Дуже часто асортимент сайту розширюється, і навіть ваш клієнт не завжди купуватиме весь асортимент. Особливо якщо ви виробник їжі. Чому? Все просто. Наприклад я купую сир у фермера. В нього лише один твердий сир в асортименті. Я куштував на ярмарку, мені сподобалося. Купую далі. Але фермер розвивається, шукає нові рецепти і прийоми. І ось у […]

Liqpay для інтернет-магазину. Досвід підключення

Все частіше власники інтернет-магазинів налаштовують оплату карткою: це зручно і звично для покупця – не чекаєш реквізитів, а оплачуєш одразу замовлення. Але перш ніж приймати оплати картками, потрібно підготуватися: налагодити роботу складу (вести залишки товарів або підключитися до своїх 1С чи Delovod); зареєструватися ФОП-ом 2 чи 3 групи та відкрити рахунок підприємця в банку. Оскільки […]

Як продавати ваговий товар через інтернет-магазин?

продавати сир ковбасу через сайт

Як же продавати сир, м’ясо, крупи через інтернет? Можна домовлятися з покупцями як в магазині: Продавець: скільки вам? Покупець: 150-200 грам. Продавець: вийшло 237, підходить? Покупець: так, підійде. Найпростіший і найефективніший спосіб на сьогодні – перевести товар в “поштучний”. Наприклад сир чи м’ясо можна наперед порізати, запакувати і зважити. І розмістити в себе на сайті. […]

Рано чи пізно ваш сайт зламають. Що робити?

Коли на сайті в коментарях з’являється перший спам (реклама МЛМ, або віагри) – мимоволі задумуєшся над питанням безпеки. Ніби вже замовлення почалися, а що як сайт «зламають»? Як можна вберегтися? В далекому 2013 проводили дослідження – 70% сайтів на WordPress мали критичні вразливості. Вже у 2017 підрахували, що кожної хвилини відбувається в середньому 91,000 атак […]

Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити […]