Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти.
Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину.
Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик.
  1. Виручка на кожного відвідувача сайту
Це дуже схожий показник до конверсії, але виражений не у %, а у грошовій одиниці. Не достатньо знати скільки % купують, важливо також значи чи купують багато. Якщо з часом показник падає, значить ви приводите не цільовий трафік. Або реклама, яку ви замовили – не ефективна.
  1. Конверсія по користувачах

Це дещо відфільтрований показник конверсії, який враховує не сесії, а унікальних відвідувачів. Хоча нещодавно Google ввів нову метрику – Users – яке має на увазі унікальних відвідувачів, пройде деякий час, перш ніж звичайний показник Conversion Rate буде показувати не саме значення, що і наша нова метрика.

Як видно зі скріншота, для Лісової Ферми ця конверсія складає 9%, тоді як просто Conversion Rate – 6,5%.

  1. Lifetime Value

Виручка клієнта протягом “життя” з нами. Для того, щоб побачити правильний показник потрібно вибрати весь діапазон доступних даних. Якщо ж ви підключили і налаштували аналітику відносно недавно – наберіться терпіння.

Всім метрики можна налаштувати в Google Analytics через Administration  – View Setting – Calculated Metrics.

Нашим клієнтам ми регулярно додаємо цікаві і корисні метрики “в фоновому режимі”.

Як завжди, залишайте свої відгуки чи запитання в коментарях під постом – я особисто вам відповім.