Як швидко генерувати накладні Нової Пошти?

Nova_Poshta_TTN_plugin

Коли ви тільки починаєте продавати онлайн, ви не сильно замислюєтеся над оптимізацією часу. 1-2 замовлення в день які потрібно відправити Новою Поштою не складають проблеми для інших задач бізнесу. Можна оформити замовлення вже на відділенні, або в особистому кабінеті клієнта на сайті Нової Пошти. Але часто ми відправляємо замовлення після 16:00, з думкою “а раптом буде ще одне замовлення от-от”. На відділенні ви розумієте, що так само думають ще 15-20 підприємців. І не всі оформили свої відправлення наперед.

Як же автоматизувати процес відправки замовлень Новою Поштою? Для менеджерів і власників інтернет-магазинів на базі Woocommerce є крутий плагін Woocommerce Nova Poshta, який дозволяє генерувати накладну з даних замовлення.

кнопка генерації накладних Нова Пошта

Щоб автоматично згенерувати накладну на відправку, потрібно зробити 3 кроки:

  1. Натиснути кнопку “Создать ЕН”
  2. На сторінці накладної перевірити бажані опції (наприклад: хто оплачує, доставка до відділення чи до дверей, тощо)
  3. Натиснути “Створити”

Все!

В результаті отримаєте на сторінці замовлення ось це:

згенерована накладна Нової Пошти

 

Далі ви можете:

  1. Скопіювати номер, вартість, дату і відправити покупцю через смс, вайбер, месенджер.
  2. Надрукувати, як звичайну накладну і передати на комплектування.
  3. Відправити email покупцю з деталями відправки в один клік.

 

Купити плагін за 600 грн

Придбати плагін за 25+2 дол на Codecanyon можна за цим посиланням.

 

Часті запитання:

Якщо ви відправляєте не щодня, а в певні дні?

Ви можете самі вибрати дату відправлення на другому етапі формування накладної. По замовчуванню відправка відбувається в той самий день.

Чи підтримується багатомовність?

Так. Багатомовність підтримується.

Чи розраховує плагін вартість доставки автоматично?

Так, якщо вірно вказати розміри товару в налаштуваннях. Але Нова Пошта залишає за собою право коригувати об’ємну вагу вантажу на етапі прийому або сортування в логістичному центрі (це відбувається автоматично).

Якщо покупець введе свій номер телефону в неправильному форматі (наприклад з пробілами) – накладна всеодно сформується?

Якщо у вас сайт на шаблоні MORKVA – цього не станеться, всі номера вводяться за стандартним шаблоном, який сумісний з Новою Поштою і всіма сервісами масових розсилок СМС (номер має вигляд 380_______) Якщо такої опції у вас на сайті немає – можливо доведеться вручну поправляти номер телефону в замовленні.