Аналізуємо свій бізнес. Базові показники

Початок нового місяця, це, в першу чергу, можливість проаналізувати попередній. Для того, аби дати відповідь на питання:

  • Чи збільшується кількість відвідувачів на сайт?
  • Чи почали більше купувати?
  • Який середній чек?
  • Звідки приходять покупці?
  • Чи купують одразу чи їм потрібно більше часу?
  • В які дні купують краще?

 

Щоб знайти відповіді на ці питання потрібно:

  1. налаштувати код відстеження Google Analytics,
  2. відфільтрувати дані аналітики і перетворити їх у дані для прийняття рішень.

 

Останній пункт особливо важливий, оскільки Google Analytics по замовчуванню пропонує нам набір даних, який складається з 513 параметрів. Ці дані легко перетворити на звіт використовуючи Google Data Studio. Це відносно новий інструмент. В ньому можна аналізувати як дані з Гул Аналітики, так і з Google Ads (Adwords), Facebook, дані по замовленнях та покупцях з вашого сайту на WordPress/Woocommerce чи будь якої іншої бази даних.

Такий звіт є динамічним (він оновлюється в режимі реального часу) та інтерактивним (можна аналізувати довільні проміжки часу, а не лише місяці).

Ось приклад звіту, який можна зробити у Google Data Studio. Для зручності наших клієнтів, ми додаємо пояснення до кожної метрики і рекомендації, як можна використати цю інформацію для розвитку свого бізнесу.

 

З 1 листопада такий звіт входить в підписку (щомісячне обслуговування). Набір базових параметрів ще остаточно не затверджений і буде розширений. Ми також слідкуватимемо за змінами і оновленнями в Google Ananlytics i Google Data Studio щоб цей звіт не “зламався”.

 

Хочете і собі такий звіт? Напишіть мені. Контакти тут

Якщо вас цікавить така аналітика для вже існуючого сайту – можемо обговорити.

 

Читайте також...