2 простих способи не втрачати клієнтів поки сайт на підході

сторінка-заглушка для сайту

Більшість виробників розуміє що сайт потрібен. Дехто навіть купує домен і гордо роміщує його на ФБ. Не працюючий.

Що в цей час думає виробник? Так, нехай собі всі запишуть сайт, і прийдуть коли він буде готовий.

Що думає покупець? Нащо було показувати сайт, якщо його по факту нема. Не куплю.

На мою думку виробники применшують значення сайту з двох причин:

  1. Крафт зараз в тренді. Конкуренція низька. І так куплять
  2. Є соцмережі. Тут тусується багато покупців.

Сотні, якщо не тисячі “крафтовиків” увірвалися в наше спокійне життя. Конкуренція відносно невелика. Хоча серед виробників м’ясних делікатесів і соусів вже відчувається напруження, люди всеодно купують багато. Навіщо напрягатися?

Соцмережі теж діють як заспокійливе: сторінку зробив безкоштовно, розмістив кілька фото продукції і про себе – вже всі підхопили і розкупили продукцію.

І понеслося: сотні запитів на дружбу, лайки, репости, ярмарки. Однією рукою варю соус, іншою відписую зацікавленим у приват. А скільки коштує? А який склад? А Новою Поштою відправите? А точно не підсипане? А звідки сировину берете? А відкладете мені шматок? Ой, дайте 2 а не 3, сусідка передумала.

І все працює, все продається. І часу ні на що не вистачає. І так буде вічнооооо.

Але все в цьому світі змінюється. І потрібно дивитися у майбутнє, коли конкуренція зросте і кожного нового клієнта буде не так легко знайти.

Власний сайт це той інструмент, який допоможе побудувати довгостроковий успішний бізнес. Але ж у вас немає 10 рук, щоб ще й за сайтом встигати. А з сайтом виникне ще багато запитань.

Ось вам рішення. Почніть з простих перших кроків:

  1. Придумайте та зареєструйте адресу сайту (домен).
  2. Розмістіть на сайті форму для збору контактів ваших потенційних клієнтів.
приклад сторінки-заглушки, яка збирає аналітику
приклад сторінки-заглушки, яка збирає аналітику

Приклад такої сторінки-заглушки тут: https://demoshop.morkva.co.ua/maintenance/

Так ви матимете:

  1. Контакти потенційних клієнтів. З часом їм можна розсилати листи з новинками, спецпрозиціями, акціями та у будь який інший спосіб тримати покупця біля себе.
  2. Аналітику про цих потенційних клієнтів (хто вони, звідки, в який час залишали конаткти, тощо). Це допоможе краще дізнатися хто він споживач вашої продукції.
  3. Час щоб вивчити внутрішній функціонал сайту. Спокійно розібратися що і як працює.
  4. Зменшите вплив конкуренції, адже у вас на сайті не буде реклами конкурентів.
  5. Привчите клієнтів, що сайт таки у вас буде, це один з інструментів лояльності.

Лікарі завжди радять профілактику хвороб. Це приємніше і дешевше ніж лікування. Я пропоную вам профілактику продажів. Все що варто було зрозуміти, це те, що сайт потрібен. І крапка. З сайтом ви завжди будете на зв’язку зі своїм клієнтом. Сайт як ваша візитівка, клієнт завжди знатиме ваші контакти, а ви – свого клієнта. Зробіть крок назустріч своєму споживачу.

Залишилися запитання чи сумніви? Напишіть мені або зателефонуйте. Для бажаючих повторити ці 2 кроки будуть особливі умови від мене.