Аналізуємо свій бізнес. Базові показники

Початок нового місяця, це, в першу чергу, можливість проаналізувати попередній. Для того, аби дати відповідь на питання: Чи збільшується кількість відвідувачів на сайт? Чи почали більше купувати? Який середній чек? Звідки приходять покупці? Чи купують одразу чи їм потрібно більше часу? В які дні купують краще?   Щоб знайти відповіді на ці питання потрібно: налаштувати […]

Чи потрібні інтернет-магазину промо-коди?

Чи працюють купони (вони ж “промо-коди)? Чи це просто “гроші на вітер”? Давайте перевіримо на реальному прикладі працюючого інтернет-магазину натуральної арахісової пасти MantEca.   Передмова В грудні 2017 року ми запустили для них інтернет-магазин і поставили форму, котра збирає контакти (номер телефону та емейл) в обмін на знижку 50 гривень на першу покупку на сайті. […]

Участь у ярмарку. Вигода для бізнесу чи модна тусовка?

Шкварка на фестивалі

Зараз набрали популярності тематичні ярмарки: органічної продукції, крафтової продукції, хенд-мейд, одягу, взуття та аксесуарів, фуд-ярмарки. Виробники йдуть ближче до людей, знайомлять зі своєю продукцією, отримують зворотній звязок. Це крутий формат для просування, оскільки на такі події приходять, вже зацікавлені у вашому товарі люди, іншими словами, ваша цільова аудиторія. Треба лише протягнути руку і ось він, […]

5 маловідомих розширень, які пришвидшать роботу сайту

Якщо сторінка вантажиться більше 2-х секунд – її можуть закрити перш ніж вона довантажиться. Тому нам потрібно витиснути з нашого сайту максимум. Ось 5 перевірених в реальних умовах розширень для вашого сайту, про які ви навряд чи чули.   Smush Сторінка плагіна: https://uk.wordpress.org/plugins/wp-smushit/ Основна функція: оптимізація всіх зображень на сайті, для зменшення їх розміру без […]

Як здобути лояльність клієнта за три кроки?

Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю Gary Vaynerchuk – Advice for Entrepreneurs In The Restaurant & Food Industry про маркетинг для кафе/ресторанів. Але гадаю в цьому є логіка і для інтернет-магазинів. Після третього візиту імовірність наступного – 77%. Суть методу проста – добитися трьох візитів в заклад. Є американське дослідження, яке […]