2 простих способи не втрачати клієнтів поки сайт на підході

сторінка-заглушка для сайту

Більшість виробників розуміє що сайт потрібен. Дехто навіть купує домен і гордо роміщує його на ФБ. Не працюючий. Що в цей час думає виробник? Так, нехай собі всі запишуть сайт, і прийдуть коли він буде готовий. Що думає покупець? Нащо було показувати сайт, якщо його по факту нема. Не куплю. На мою думку виробники применшують […]

Поширюємо посилання на свій сайт у Фейсбук правильно

facebook lifehack

Ми часто ділимося посиланням на свій сайт у Фейсбуці: в переписках, на сторінці, в коментарях. Навіть не так: якщо у нас є сайт – ми хочемо “шерити” посилання на нього завжди. Так от, у Фейсбук є одна фішка: якщо писати назву сайту (домен) без www – посилання не буде активним. Ось як це зробив Боїм: […]

Як швидко генерувати накладні Нової Пошти?

Nova_Poshta_TTN_plugin

Коли ви тільки починаєте продавати онлайн, ви не сильно замислюєтеся над оптимізацією часу. 1-2 замовлення в день які потрібно відправити Новою Поштою не складають проблеми для інших задач бізнесу. Можна оформити замовлення вже на відділенні, або в особистому кабінеті клієнта на сайті Нової Пошти. Але часто ми відправляємо замовлення після 16:00, з думкою “а раптом […]

Мітки для товарів на вашому інтернет-магазині

мітки для товарів на сайті Вукомерс

Дуже часто асортимент сайту розширюється, і навіть ваш клієнт не завжди купуватиме весь асортимент. Особливо якщо ви виробник їжі. Чому? Все просто. Наприклад я купую сир у фермера. В нього лише один твердий сир в асортименті. Я куштував на ярмарку, мені сподобалося. Купую далі. Але фермер розвивається, шукає нові рецепти і прийоми. І ось у […]

Liqpay для інтернет-магазину. Досвід підключення

Все частіше власники інтернет-магазинів налаштовують оплату карткою: це зручно і звично для покупця – не чекаєш реквізитів, а оплачуєш одразу замовлення. Але перш ніж приймати оплати картками, потрібно підготуватися: налагодити роботу складу (вести залишки товарів або підключитися до своїх 1С чи Delovod); зареєструватися ФОП-ом 2 чи 3 групи та відкрити рахунок підприємця в банку. Оскільки […]

Як продавати ваговий товар через інтернет-магазин?

продавати сир ковбасу через сайт

Як же продавати сир, м’ясо, крупи через інтернет? Можна домовлятися з покупцями як в магазині: Продавець: скільки вам? Покупець: 150-200 грам. Продавець: вийшло 237, підходить? Покупець: так, підійде. Найпростіший і найефективніший спосіб на сьогодні – перевести товар в “поштучний”. Наприклад сир чи м’ясо можна наперед порізати, запакувати і зважити. І розмістити в себе на сайті. […]

Рано чи пізно ваш сайт зламають. Що робити?

Коли на сайті в коментарях з’являється перший спам (реклама МЛМ, або віагри) – мимоволі задумуєшся над питанням безпеки. Ніби вже замовлення почалися, а що як сайт «зламають»? Як можна вберегтися? В далекому 2013 проводили дослідження – 70% сайтів на WordPress мали критичні вразливості. Вже у 2017 підрахували, що кожної хвилини відбувається в середньому 91,000 атак […]

Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити […]

З ключові Цілі для онлайн-магазину

конверсії для інтернет магазина

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати: Покупки Дзвінки Підписки Відслідковуємо покупки З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо. Відслідковуємо дзвінки З цим трохи складніше. Можна піти […]

Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик. […]