Рано чи пізно ваш сайт зламають. Що робити?

Коли на сайті в коментарях з’являється перший спам (реклама МЛМ, або віагри) – мимоволі задумуєшся над питанням безпеки. Ніби вже замовлення почалися, а що як сайт «зламають»? Як можна вберегтися? В далекому 2013 проводили дослідження – 70% сайтів на WordPress мали критичні вразливості. Вже у 2017 підрахували, що кожної хвилини відбувається в середньому 91,000 атак […]

Що таке l.facebook в Аналітиці

Сьогодні ми вирішимо одну проблему з відслідковуванням відвідувачів з Фейсбук та Інстаграму. Коли ви постите в соцмережах з посиланням на свій сайт і хтось переходить по вашому посиланню – відбувається наступне: відвідувача на кілька мілісекунд спрямовують («редіректять») на інший сервер (m.facebook.com або lm.facebook.com або ще інший) Для того аби ви не змогли в аналітиці бачити […]

З ключові Цілі для онлайн-магазину

конверсії для інтернет магазина

Саме так, є три цілі, які ви, як власник онлайн-магазину повинні відслідковувати: Покупки Дзвінки Підписки Відслідковуємо покупки З цим погодяться всі, потрібно знати і розуміти профіль свого онлайн-покупця. Завдяки конверсіям ми знаємо коли частіше купують, з якою періодичністю, з мобільних пристроїв чи десктопів, вік пкоупця, стать, тощо. Відслідковуємо дзвінки З цим трохи складніше. Можна піти […]

Міряємо ефективність інтернет-магазину

Сьогодні останній день місяця, і завтра ви будете підбивати підсумки листопада, порівнювати динаміку порівняно з минулим роком, з минулим місяцем. Співставите очікування і факти. Зі своєї сторони ми розуміємо, як важливо автоматизувати цей процес і не витрачати марно час на рутину. Маючи налаштований інтернет-магазин багато показників можна розраховувати автоматично. Розглянемо детальніше на прикладі трьох метрик. […]

Відвідувачі сайту, які не купують одразу. Втрата чи можливість?

лідогенерація для малого бізнесу

Часто так буває, що відвідувачі сайту не купують одразу. Якщо відвідувач цільовий (тобто розділяє вашу філософію і розуміє цінність вашого продукту), то причин об’єктивно може бути безліч. Хтось буде чекати можливості спершу покуштувати продукт, а вже потім, наступну покупку, з радістю зроблять онлайн. Сам такий. Але є проблема – людська пам’ять. По собі знаю (і […]

Коли сайт справді “заточений” під мобільні пристрої

От ми пишемо, що робимо інтернет-магазини, оптимізовані під мобільні пристрої. Ви скажете: “всі так кажуть!”. І будете праві. Тільки ми ще можемо показати. В одного з наших клієнтів покупці з мобільних пристроїв роблять 65,17% від загальної виручки. Це майже як принцип Парето. Налаштовуйте аналітику і знайте про свого покупця більше.

CAC, середній чек і LTV – що це таке і навіщо воно крафтовому виробнику?

cac-ltv-для-фермера-і-крафтового-виробника

Незважаючи на розмір вашого бізнесу (робите ви його самостійно, сім’єю чи з двома-трьома працівниками) він функціонує завдяки клієнтам. В ідеалі – постійним клієнтам. Сьогодні не достатньо знати свого клієнта в обличчя. Потрібно знати про нього все! Відповіді на які питання ми хочемо отримати: Чи окупиться участь у виставці/ярмарку? Чи окупиться реклама в Фейсбук? Чи окупиться будь-який […]

Як фермеру заробляти на своєму сайті?

продажі для фермерів

Це Віктор Чіркін на фото. Якщо ви про нього ще не знаєте, то він фермер з с. Ставище, Київської області. Варить сир, пече хліб, активно веде свій інстаграм. А ще, у Віктора є свій інтернет-магазин. Вже 8 місяців. За цей час він отримав 130 клієнтів, і це лише онлайн. 48 клієнтів зробили повторну покупку. 10 […]

Підвищуємо лояльність клієнтів та частоту покупок

Ви вже напевно маєте свій чудовий продукт і розумієте, що виготовити – лише половина роботи. Треба ще свій продукт правильно подати і продати. Сьогодні поговоримо про систему лояльності для вашого інтернет-магазину. У вас вже мабуть є з десяток карток лояльності від ресторанів, кафе, заправок, магазинів одягу чи сантехніки. Бізнес вже давно зрозумів, що давати знижку […]

Як повернути швидкий перегляд замовлення в Woocommerce 3+

В попередній версії Вордпресу була функція швидкого перегляду замовлення: один клік і бачиш скільки і яких одиниць потрібно підготувати. Для чого це зробили? Щоб пришвидшити завантаження сторінки і зменшити кількість запитів до бази. Якщо коротко – щоб ваш магазин “літав”. З іншої сторони, це зручно якщо у вас “бракує рук”, і можна “на ходу” сформувати замовлення до […]