5 маловідомих розширень, які пришвидшать роботу сайту

Якщо сторінка вантажиться більше 2-х секунд – її можуть закрити перш ніж вона довантажиться. Тому нам потрібно витиснути з нашого сайту максимум. Ось 5 перевірених в реальних умовах розширень для вашого сайту, про які ви навряд чи чули.   Smush Сторінка плагіна: https://uk.wordpress.org/plugins/wp-smushit/ Основна функція: оптимізація всіх зображень на сайті, для зменшення їх розміру без […]

Як здобути лояльність клієнта за три кроки?

Не вигадую вилосипед, просто ділюся з вами “вижимкою” з інтерв’ю Gary Vaynerchuk – Advice for Entrepreneurs In The Restaurant & Food Industry про маркетинг для кафе/ресторанів. Але гадаю в цьому є логіка і для інтернет-магазинів. Після третього візиту імовірність наступного – 77%. Суть методу проста – добитися трьох візитів в заклад. Є американське дослідження, яке […]

Сайт чи Фейсбук. Де продавати малому бізнесу

Відчуваю як 9/10 читачів кажуть: “Ну-ну. Веб-студія буде порівнювати сайти і Фейсбук. Як об’єктивно)))” Але давайте прибережемо висновки до останнього абзацу. Фейсбук це в першу чергу місце спілкування між людьми зі спільними інтересами. Це така собі велика вулиця, яка пролягає через всю планету. Ми всі сидимо на лавочках, а над нами – Великий Брат, який […]

Шаблон MORKVA оновлено до v 1.2.2

Всі інтернет-магазини, що знаходяться на обслуговуванні, отримали такі оновлення: [Виправлення] Вигляд списка доступних способів доставки [Виправлення] Переклад елементів інтерфейсу адмінки [Додано] Логотип компанії на сторінці входу в адмінку, як частина корпоративного бренду [Додано] Налаштування цілі “Покупка” в Google Analytics з відповідними змінами в налаштуваннях Google Tag Manager [Додано] Налаштування цілі “Додали в кошик” в Google Analytics […]

Покупець пішов. Але обіцяв повернутися

Покинуті кошики або Cart Abandonment

Привіт. Якось пише мені Марта Федорів з компанії “СВОЇМ” з дуже логічним запитаням: “А ми можемо знати коли відвідувач додає товари в кошик, але не оформляє замовлення?” І я почав вивчати це явище. “Я не знайшов жодних даних про деталі дослідження по Cart Abandonment (покинуті кошики): Які сайти заміряли? Яка їх аудиторія? Коли це вимірювалося? […]